donderdag 22 augustus 2019

Baal dag

Vandaag had ik een enorm baaldag.
De pijnen worden erger dan zijn mijn nachten ook kort elke keer wakker word. 
Was vanmorgen naar mondhygiëniste geweest onderkaak eigen tanden heel rustig, maar helaas boven niet gebit uit word dan drooggespoten en dan komt er altijd een lucht uit mijn mond, echt niet normaal. Je gaat echt zowat over je..... 
Dat betekend altijd ontstekingen zijn. Ondanks goed schoonmaken enz. Word enorm verdrietig van want houd ook in de pijn nog lange niet over is. Elke dag pijn in je mond. 
Dan mijn handen heupen enz enz. Houd nooit op. Dit hou ik tot..     ja tot dan dan ik het over. 
Maar goed mijn ei 🥚 kwijt. 

3 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, ik hoop dat je vandaag wat minder pijn zult hebben, want altijd pijn is verschrikkelijk, dan kun je er ook niets meer bij hebben.
Ik kan het me niet voorstellen hoe beroerd je je voelt en ik denk dat pijnstillers ook niet veel meer zullen helpen. Het enige dat ik kan doen is je sterkte wensen en hopen dat je vandaag een goede dag zult hebben.

jannie zei

Ach lieverd wat erg....
Kan me voorstellen dat je dat heel erg zat wordt
Sterkte en een hele dikke pakkerd van mij

thatfullmoonguy zei

Potdorie het is ook niet eerlijk hè Florence, alles komt op één hoop terecht! En wat je zegt dat door die pijn en alles, je ook minder slaapt, breekt je dan helemaal op. Dat ken ik wel.
Heel veel sterkte! Wij staan achter je :)

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg