zondag 29 september 2019

Aha wat leuk kado

Gisteren waren we naar Saint Antonin noble val markt.
Waarvoor we gingen de kraam met olijfhouten keuken spullen was er niet
Ik wou paar houten keuken lepels. Waren meer kramen niet
Dus goedkopen dag

Filmpje van zondag middag in de tuin
Zo gezellige witte vlinder 🦋
Gisteren waren de Franse buurtjes Jack en BB bij ons met eten
Tomaten/paprika soep, daarna salade daarna aardappelen 🥔 en zalm 🐠. Daarna plateau formage en ijs met spevulaasbrokken
 Jack had koekjes gebakken en BB gaf me dit
Grappig hé. Ze vonden eten heerlijk, als we hier wonen moet ik restaurant beginnen 🤭
Vandaag naar oergezellige markt in Saint Antonin Noble Val
Fijne zondag 👍

9 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat geloof ik graag dat je buren dat zeggen.
Zie hier altijd van die heerlijke gerechten voorbij komen.

Wat een ellende dat je niet kon slapen.
Dan duurt zo'n nacht zo lang. Hebben de muggen je zo te pakken gehad?
Misschien vanmiddag even een dutje doen?

Wens je in ieder heel veel plezier in Saint Antonnin noble vall
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, een leuk kado en gezellig verpakt op deze manier. Fijn dat je buren zo hebben genoten, want je doet er veel moeite voor en dat wordt dus goed gewaardeerd.
Ik wens je een fijne zondag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Was al om 5 uur wakker en kan niet meer slapen.
Weekend was gezellig.
Zaterdag gewinkeld en de buurtjes op visite gehad.
Gisteren de kinderen.

Fijne maandag
Liefs Jannie

jannie zei

Buurtjes waren al een keer geweest. Houden we contact mee.
Ben deze week lekker vrij Floor

Jammer dat je gisteren niet gevonden hebt wat je zocht.
Heb je niet iets tegen de jeuk?

Haba zei

Goede middag Flo, ik heb weer lekker gezwommen en nu even aan de pc. Ik wens je nog een fijne rest van de maandag toe.

thatfullmoonguy zei

Oei Florence, een restaurantje beginnen met je zelfgemaakte spullen is vooral een mooi idéé. Om het echt te doen, nou nee.... denk ik. Maar hierboven wordt het ook al opgemerkt, het klonk weer héél lekker allemaal!

Groetjes en rustig aan doen hè, het is vakantie :)

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ja ik heb het vlindertje gezien.
Zag het ook al op Facebook.
Heel mooi dat je dat hebt kunnen filmen

Heel vervelend die jeuk.
Een paar jaar geleden zijn wij ook zo gestoken tijdens onze vakantie
Onze benen en armen zaten toen helemaal vol
Was geen gezicht.
En ja ook regelmatig eruit snachts
Om gek van te worden
Hopelijk wordt het snel wat minder
Niet krabben maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Sterkte ermee
Liefs Jannie

jannie zei

Niet echt veel plannen.Gisteren en vanmorgen aan de poets geweest want daar is de vorige week niet veel van terecht gekomen.Straks moet ik er nog even uit voor een bevolkingsonderzoek.
Gelijk dan even wat boodschapjes doen. Misschien even naar de kapper.Heb niet veel zin want ik ben al een paar dagen ontzettend moe. Morgenavond komen vijf collegaatjes hier een bakkie doen. Een afscheidsetentje volgt nog.Overmorgen ben ik jarig en vandaag ben ik 37 jaar getrouwd.Dus ik moet er zo nog even uit. Komt hier met bakken naar beneden.Hoe is het weer daar?

jannie zei

Met een paar collega's Met de rest wil ik niks meer te maken hebben.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg