donderdag 26 september 2019

Compote compote

 We zijn naar polvet geweest tuinieren En nodigheden.
Dus ook 12 potten.



Ja vrijdag middag voor eerst spulletjes naar buiten. En voor eerst buiten lunchen
Vanavond zaterdag komt Jack en BB (van de wijn druiven 🍇 PLUKKEN) Hier eten 🍲
Tomaten, courgette, paprikasoep
.
Zalm salade piepers. Plateau formage, en daarna ijs met speculaasbrokken





Markt bezocht en daarna, alle perziken 🍑 gepeld en jam gemaakt.
Daarna de pruimen en voor 1 potje vijgen. Zo 😋 lekker

En hier even proeven de pruimen vijgen saus, met franse worst

5 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat ziet er heerlijk uit. Doe mij ook maar een bordje.
Met Thijn ging het gisteren gelukkig wat beter
Het weekend even bijkomen denk ik
Wel krijg ik zaterdagavond visite van mijn oude buurtjes
Fijne vrijdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, je hebt het druk, maar dan heb je ook veel (smakelijk) plezier van je werk. Heerlijk die eigengemaakte jams en compotes, vroeger maakte ik wel jam en sappen, als ik met de kinderen in de duinen veel bramen ging plukken, maar nu zou ik het niet meer op krijgen vrees ik, en om één potje bramenjam te maken , daar is het dan teveel werk voor. Bovendien krijg ik de sappen ook niet meer op als ik liters sap maak.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

thatfullmoonguy zei

Mmmmmm…..
Wat een voorraden, jij kunt even vooruit!

Haba zei

Goede morgen Flo,vanavond wens ik je een gezellige avond met je dinergasten toe :)

jannie zei

Goedemorgen Floor

Lekker buiten kunnen eten?
Nou hier lukt dat niet meer hoor
Echt herfst is het hier nu
Fijn weekend
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg