zondag 22 september 2019

Zondag

Al heel vroeg gingen de mannen ๐Ÿ‡ plukken. Er was einde O htens voor de rest van de dag regen verwacht. Ik heb grote pan zuurkool stampot gemaakt en had 4 rookworsten mee.
En ja hoor voor 11 uur begon te regen tot 5 uur. 
Hier wat foto's ๐Ÿ“ธ 
Foto's later toch 

Vandaag boodschappen gedaan
En pruimen jam gemaakt 
We hebben aardappelen speziebonen tomaten en eieren ๐Ÿฅš O ja bosje bloemen ๐Ÿ’ uit onze tuin
Van buren perziken ๐Ÿ‘ en pruimen en appels van buren
Handig toch ๐Ÿคญ 



7 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, toch nog wat druiven kunnen plukken? In ieder geval heb je met je kachel het vocht uit huis kunnen stoken en het binnen behaaglijk gemaakt.
Hopelijk is er vandaag geen regen zodat de druivenpluk verder droog kan verlopen.
Een fijne maandag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, leuk zo delen met de buren, ik denk dat dat in ieder geval wederzijds zal zijn. Ik ga weer naar het asiel vandaag geen idee hoe druk het inmiddels is. Verder zie ik wel wat ik ga doen, ik heb nog wat boekenbonnen, misschien ga ik nog even langs bij de boekenwinkel, ik zie wel hoe de dag verder verloopt.
Mooi dat de druiven binnen zijn het werk kan maar gedaan zijn.
Fijne dinsdag gewenst.

Haba zei

Niet bij de boekwinkel geweest, het regent hier momenteel en dan heb ik geen zin om door de stad te lopen.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence! Wauw wat een lekkere voorraden heb je! Leve de buren hรจ. En het ziet er voor zover ik kan zien ook gezellig uit :) Ik hoop dat het nog weer droog wordt bij jullie!

jannie zei

Goedemorgen Floor

Je vermaakt je wel daar zo te zien.Jammer van de regen. Die hebben we hier nu ook.Wat
leuk dat je daar zoveel contact hebt met je buren.

Vandaag werken. Gisteren nog opgepast. Thijn is weer ziek. Zal morgen ook wel op moeten passen denk ik. Zo kom ik mijn vrije dagen ook wel door.Jammer maar het is niet anders.

Fijne woensdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, je hebt een aardige oogst om te verwerken. Ik wens je een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Vandaag weer oppassen want Thijn is nog steeds ziek. Hij heeft buikgriep. Vorige week zijn infuus gehad en daarna is zijn weerstand heel laag.

Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg