donderdag 17 oktober 2019

De medische dag

Eerst huisarts
Heel gesprek van half uur over alles en nog. Resultaat nieuwe oordruppels met antibiotica afspraak bij kaakchirurg. En dat is 5 nov al.
Komt daar niks uit dan neuroloog
Daarna naar implantaloog januari openflap operatie boven bij implantaat zit plus stuk overtollig vel weg word gesneden. Zodat beter mijn prothese zit en minder last van ontstekingen. Dus word drukke tijden
Daarna naar ex collega en samen gezellug naar tuincentrum geweest
Ik heb 2 bladen waar ik kaarsen neer kan zetten.



6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, nee vandaag dus niet zwemmen, ik ga met dit snertweer echt geen 30km (heen en weer) fietsen en dan tussendoor een uur zwemmen nee dank u. Ik heb toch al een hekel aan fietsen, nee ik wacht wel tot mijn auto klaar is. Dan ga ik maandag gewoon lekker weer baantjes trekken.
Ik blijf lekker thuis, wat soppen een dweilen dat is beter. daarna wachten tot de garage belt om te zeggen dat ik mijn auto weer kan ophalen. Ik hoop dat het dan droog is, dan is de wandeling naar de garage ook prettiger natuurlijk.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

Haba zei

ps Wat ziet het er weer gezellig uit bij je, met al die kaarsen het is er ook weer tijd voor natuurlijk.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Het ziet er weer gezellig uit bij je.
Ze gaan in je mond snijden. Geen fijn vooruitzicht, Hopelijk helpt het.
Wat leuk dat Ilse er nu ook bij kan zijn in het weekend
Ik wens jullie een heel gezellig etentje

Ik werk bijna nooit op zaterdag.
Al heb ik er nog niet zolang geleden 4 achter elkaar gewerkt.
Hier op mijn nieuwe werkplek nog niet.
Wij gaan hier zo de boodschappen doen. Vanavond op visite bij een oude vriendin
Contact was wat verwaterd maar we gaan dat nu weer oppakken

Fijne zaterdag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, leuk een bakfiets, dan kun je tenminste bij de Sligro ruim inkopen. Mijn zoon heeft daar een tijdje vakantiewerk gedaan. Hij reed met een bestelbus om de grote bestellingen bij de horeca af te leveren. Toen deden wij er ook wel eens boodschappen, maar in de groothandel is alles natuurlijk in grote verpakking en daar moet je dan maar plaats voor hebben natuurlijk.
Mijn auto staat weer op de oprit dus ik kan op mijn gemak naar de stad toe. Er moesten twee nieuwe banden op dus ik rijd weer veilig rond.
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

Haba zei

Goede morgen Florence, alweer zondag vandaag. Ik heb geen vaste plannen dus lekker rustig aan doen. Een fijne zondag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Het was gisteravond erg gezellig. Het is ook erg laat geworden.Pas om 10 uur wakker vanmorgen
Dat gebeurt me niet vaak.Jullie hebben ook genoten las ik.
Vandaag even lekker niks doen
Leuk filmpje heb je geplaatst. Helemaal al in Kerstsfeer. Was dat vlakbij jullie?
Wens je nog een hele fijne zondag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg