zondag 16 februari 2020

Nieuwe week nieuwe spreuk


4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ben het helemaal eens met wat hierboven staat.

Hoe hoog het water nu staat weet ik eerlijk gezegd niet
Zal wel gezakt zijn maar misschien met deze storm weer hoog

Ik werk deze week vandaag, woensdag en vrijdag

Fijne maandag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede middag Flo, ja ik zei altijd : "Ik hoef niet te zwemmen in geld, maar een beetje pootjebaden is wel fijn" Gewoon jezelf mogen zijn is al prettig en dat kan meestal wel in Nederland.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Kom je even een hele fijne dinsdag wensen
Liefs Jannie

jannie zei

Ja ik ben vrij Floor maar was weer vroeg wakker
Was gisteravond zo moe dat ik de hele avond voor de tv heb zitten slapen
Vandaar dat ik zo vroeg wakker was denk ik
Veel plezier bij de kapper
Doe rustig aan vandaag want morgen moeten we er weer tegenaan
Doe ik ook vandaag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg