dinsdag 18 februari 2020

Weer blij

Begin
En eind
En hier mijn tweeling zus op de foto


6 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Je ziet er weer knap uit
Jong ook

Sterkte vandaag met de jengelende kids
Ik ben blij dat de voetbalplaatjes zijn afgelopen
Vooral op woensdag stonden de kinderen er altijd vroeg
Maakten een hoop herrie

Fijne woensdag
Liefs Jannie

jannie zei

O wat was je vroeg!

hier gaat florence verder zei

Ja erg hé voor 5 uur al wakker pppff zal lange dag worden. Werk tot 6 uur

Haba zei

Goede morgen Flo, je ziet er geweldig goed uit. Straks moet Jaap nog jaloers gaan worden omdat ze je nafluiten ;)
Fijne woensdag gewenst.

hier gaat florence verder zei

Nou Haba daar hoef hij niet bang voor te zijn hoor. Niemand opgevallen hoor.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Gisteravond weer voor de tv geslapen
En ja dan ben ik dus weer vroeg wakker
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg