dinsdag 4 februari 2020

Nieuwe week ook moeten we door

Gisteren om te vieren dat ik dinsdag naar de markt kan. En ook zo druk zaterdag was, heb ik mijn collega en mijzelf getrakteerd op koffie en appeltaart. Mieke maakte een foto
S'avonds zag ik een Beagle filmpje had geluid aan en even later sprong Levi op schoot en keek gezellig mee. Jaap maakte de foto 😊
Tot einde keek ze mee afgelopen hup ging ze weer. 
Vandaag mijn oude rondje gedaan zo douchen en naar de markt
De markt was triest. Oky mijn kippenpolier en kaas boer was er maar geen groenteboer. Echt de helft niet. Er was slecht weer voorspelt 😢😬. Maar in de ochtend voel reuzachtig mee en om 1 uur ruimen ze al op. Jammer


4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, gezellig met de poes op schoot samen naar een filmpje kijken :)
IK ga zo naar het asiel, ik wens je een fijne dinsdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ja hier viel het weer ook eigenlijk wel mee
Er stond alleen wel veel wind
Ik heb weer genoten van je foto's
Werkse voor vandaag Floor
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ja zo'n half lege markt is niet fijn, voor de bezoekers niet en voor de mensen die er staan ook niet.
IK wens je vandaag een fijne woensdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ja die voetbalplaatjes daar zijn mijn kleinkinderen ook dol op.
Vanavond een avondje met 3 oud collega's die ook voor me gespaard hebben
Vandaag even mijn haar in de verf zetten
Daarna even alvast een weekendtas pakken
Morgen gelijk uit mijn werk naar Breda om op te passen tot zaterdagmiddag
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg