donderdag 6 februari 2020

Zo lekker., jammer ik alleen was



6 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Knap dat je dit alleen doet.
Fijne vrijdag en werkse voor vandaag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik liep vroeger veel met een vriendin, ik heb het een tijdje nog alleen gedaan, maar dan wandel je op den duur toch minder. Maar ik ga nu zwemmen dat doe ik ook alleen, er zijn wel meer zwemmers natuurlijk, zo krijg ik toch mijn beweging.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik kom je even een fijne zaterdag toewensen.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Wij zijn ook weer boven water.
Ben gesloopt
Zeer kort nachtje achter de rug
Nummer 1 kwam om half 3 tussen ons in liggen
Nummer 2 om half 5.
En die lag geen minuut stil
Ben zo blij dat ik weer thuis ben

Maar goed jij zal ook wel gesloopt zijn als het elke keer zo druk is
Fijne avond
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ik heb heerlijk geslapen vannacht
Er gaat niks boven je eigen bedje
Vandaag lekker even relaxen
Hopelijk valt het allemaal mee met de storm
Ik werk deze week de maandag en de vrijdag
Jij volgende week 3 dagen achter elkaar
Dat is best heftig
Heel veel plezier met Bjorn vandaag
Fijne zondag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, weer een zondag, die belooft wel erg waaierig te worden er wordt storm afgegeven, nou we zullen het wel zien, ik hoef nergens heen vandaag. Gister nog met dochter en kleindochter in de stad geluncht en natuurlijk even gewinkeld. Dat werd wat abrupt afgebroken door een telefoontje dat haar schoonvader met ambulance naar het ziekenhuis was gebracht. Gelukkig bleek alles in het ziekenhuis goed te verhelpen en mocht hij vrij snel weer naar huis.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg