zondag 29 maart 2020

Nieuwe week


4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, vandaag niet zwemmen want het zwembad is nog steeds gesloten, ik mis dat wel hoor. De hele weekroutine is in de war, want ook morgen geen asiel, woensdag en donderdag niet oppassen, en vrijdag ook niet zwemmen. Maar ja zolang die corona heerst zal ik me dus aan moeten passen.Ik hoop dat je zoon snel iets nieuws vindt want geen werk is ook niet goed voor een jonge kerel.
Verder niets te vertellen, dus ik ga maar aan de koffie om goed wakker te worden.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat hebben wel even nodig in deze tijd
Dank je wel!

Mijn zoon zit ook zonder werk sinds begin dit jaar
Sollicitatiegesprekken worden inderdaad afgezegd
Hopelijk lukt het over een paar maanden wel
Ben nu alleen maar blij dat hij thuis zit
Ze zitten al bijna 3 weken thuis
Boodschappen laten ze bezorgen
Woensdag moet Thijn wel naar het Erasmus voor zijn infuus
Dat zal wel door moeten gaan denk ik
Mis ze wel hoor
Zie ze nog via Skype maar dat is toch anders
Fijne maandag Floor
Zorg goed voor jezelf
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor

Misschien kan je wat eerder terecht nu?
Jij bent toch een beetje een spoedje denk ik
Zou het zeker proberen

Wens je ook een mooie dinsdag
Geniet van het zonnetje
Liefs Jannie

Tine de Jong zei

Goedemiddag van deze zijde, Ik kom je even een klein zonnetje brengen.LG, Tine

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg