dinsdag 31 maart 2020

Zelf doen

Je moet wat dus zelf gedaan
Hier uitkomst

3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Heftig dat kleurtje hoor
Maar jou staat alles
Ik vind het te gek
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, inderdaad een heftig kleurtje , zelf ben ik al zo lang grijs (ik was dat al met 24 jaar) en ik heb het eigenlijk nooit laten kleuren. Ach en zilver is ook wel een aardig tintje. Het voordeel is dat mensen die me na jaren weer eens zien, vinden dat ik niet veranderd ben :) Ik denk dat ze zouden schrikken wanneer ik opeens weer donker haar zou hebben .
Het is maar wennen dat ik mijn kinderen en kleinkinderen niet in levende lijve zie. Maar ja daar is weinig aan te doen, beter zo dan dat iemand van ons er ziek van zou worden.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Mijn mannetje is vandaag jarig
Maar er valt weinig te vieren

Geniet van je vrije dag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg