vrijdag 20 maart 2020

Vreemde afspraak




Tegenwoordig ga je niet meer naar huisarts maar gaat via telefoon
Het enige wat hij kon bespreken waren de uitslagen van uitgebreide bloed onderzoek.
Meeste waren goed behalve ondanks mijn dieet en 15 jaar goed ging mijn cholesterol die was omhoog gegaan, en mijn suiker.
Nu ga ik oplette weer met eten. In de hoop dat als ik weer kan bloedprikken we weer gaan controleren. De vragenlijst doen we dan ook, heeft nu ook geen zin nu ik nergens bij kan.

Dus geen smoothies eens kijken door te veel fruit dat oorzaak van suiker is
Vandaag werken en dan een vreemde weekend van snel boodschappen doen en dan..... Lezen ofzoiets
Groetjes 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat is inderdaad vreemd
Heeft alles te maken met het Corona virus
Denk dat je daar nu ook beter niet in de wachtkamer kan zitten
Ik ben al vanaf 4 uur wakker
Ga werken maar niet van harte
Heel veel sterkte voor vandaag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, het is vreemd dat je nu overal goed over na moet denken of je iets doet of niet. Mijn zus en haar man zouden morgen komen, maar we hebben maar besloten om dat uit te stellen vanwege dat virus. We spreken elkaar toch wekelijks via de telefoon, dus even maar niet reizen dat lijkt ons beter.
Gister is de schoonvader van mijn dochter begraven ook dat was zeer besloten gehouden, alleen zijn vrouw en kinderen waren er.
Het zwembad is gesloten ik was toch al niet van plan om vandaag te gaan. Maar het is wel stil zo hoor, ik kom nergens en heb alleen telefonisch contact met de kinderen.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg