zaterdag 21 maart 2020

Weekend

Goedemorgen weekend en vrij.
We gaan boodschappen doen hopelijk kan ik nu wel alles krijgen.
En dan denk ik lezen word
Gisteren een mooi gedenktafel gemaakt. Met schriftje voor ons collega. Zo van we zijn er toch bij.

Oky en Jaap stond stil met kapotte auto in Amersfoort, daar staat auto nog. Gelukkig Reed trein en bus
Verder niks te melde we maken er maar wat van
O ja nog steeds komt de helft van klanten. En overal  houden ze afstand en
En je kan merken van nu nog kan gaan we even nog.
We kletsen wat en dan gaan ze weer.

2 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat een pech weer die kapotte auto
Hopelijk grijp je vandaag niet mis

Die afstand ervaar ik niet altijd in de winkel
Vooral veel ouderen nemen het niet serieus en vinden het overdreven
Juist zij moeten beschermd worden
Waar ik nu werk wonen veel ouderen

Wij gaan vandaag ook boodschappen doen
En face timen met de kids die ik nu wel begin te missen
Volgende week is Thijn jarig
Wordt geen feestje
Hij wordt 8 en begrijpt het gelukkig al wel een beetje
Afgelopen woensdag moest hij eigenlijk naar het Erasmus maar die hebben afgebeld
Over 2 weken moet hij wel voor zijn infuus

Geniet van de zon vandaag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, het plan was vandaag dat mijn zus en zwager op bezoek zouden komen, maar nu hebben we dat maar uitgesteld . Gelukkig had ik nog geen extra boodschappen gehaald dus ik hoef me niet misselijk te eten aan Zeeuwse bolussen (die haal ik altijd speciaal voor hen bij de bakker) Het lijkt een mooie zonnige dag te worden dus ik denk dat ik maar een eindje ga wandelen straks.
Een fijne zaterdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg