donderdag 2 april 2020

2 april

Beter kan je dag niet startem
Met een


7 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor

Je hebt je kilometertjes er weer opzitten.
Werkse voor vandaag
Fijne vrijdag
Liefs Jannie

hier gaat florence verder zei

Jannie was van gisteren hoor die kilometers 🙃😁😁

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne werkdag/vrijdag gewenst. :)

Haba zei

Goede morgen Flo, alweer een zonnige dag, laten we er van genieten.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Ik denk dat de Kringloop goede zaken doen in deze tijd
Fijn dat je een vrij weekend voor de boeg hebt
Geniet ervan
Liefs Jannie

jannie zei

Ja er blijven toch veel mensen thuis denk ik
Wat een rottijd Floor
Hopelijk komt het allemaal nog goed
Sterkte
Wens je een mooie zonnige zaterdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, weer een lekker zonnetje vandaag. Het zwembad is gesloten, dus er wordt niet gezwommen vandaag, want de zee is nog veel te koud.
Ik wens je een fijne dag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg