dinsdag 21 juli 2020

Dinsdag

Eerst snel markt over daarna na Ilse en naar jutter. Is restaurant wat heerlijk is voor kinderen ook. Ilse moest 1 uur weer weg vandaar we vroeg lunchte. De lunch viel tegen maar ach. Daar had ik ook met Lisette afgesproken. Heerlijk uurtje gelopen en na afloop daar nog wat gedronken.
het fluitje zat heerlijk aan leliebloem. Te eten, daarna ging er lekker mee van door


 Koetjes altijd gezellig

Lisette vond mij haarspeld zo leuk
En de kleuren van mijn broek
Hier nog paar foto's van Lisette

4 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ik zou je niet herkend hebben zo van achteren
Wat is je haar al lang
Inderdaad een hele mooie speld
Heb je die zelf gemaakt?
Mooie foto's Floor
Heerlijk weer was het ook
Fijne woensdag
Liefs Jannie

jannie zei

Ontsnapte koningspython in Alblasserdam na week nog niet gevonden

jul22

Alblasserdams nieuws

ALBLASSERDAM – Vanuit een woning aan de Lekstraat in Alblasserdam is in de nacht van dinsdag op woensdag 15 juli 2020 een koningspython (Ball python) ontsnapt. Het dier ontsnapte in de nacht en is sindsdien spoorloos. In de omgeving is naar de slang gezocht, maar tot en met woensdag 22 juli 2020 nog zonder resultaat.

Nog steeds niet gevonden dus Floor
Slaap lekker voor straks
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gelukkig is het hier niet in de buurt
Ze zeggen dat hij een warme plek zoekt
Kan goed zijn dat hij nog in het huis zit
Al betwijfel ik dat wel na een week
Fijne donderdag
Liefs Jannie

thatfullmoonguy zei

Bij jullie is er altijd wat kleur te vinden in het landschap!

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg