zaterdag 19 september 2020

Tijd voor nieuwe blog

 


Vandaag zou Ilse 6 trouwdag zijn geweest,en aantal jaren weer alleen.

Doet me toch wat eigenlijk.

Gisteren op weg we naar huis reden van vrienden uur of half 9

Zagen we 5 konijntjes 🐰 en 1kleine hertje op de weg. Ze kijken je aan en duurde ff eer konijntjes weg huppelen en zelfde bij hertje.

Tulband viel goed in de smaak bij vrienden



Mooie foto genomen voor huis 

Je ziet in de verte Centraal Massief




Fijne weekend 👍🙋

Het was eno gezellig
De vlaflip 🤭 was enorm goed bevallen
Nee ze konden het niet
Geen foto's zaten te ver uit elkaar en door gezellig was ook vergeten 🤭🤭


13 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, ach ik hoop dat Ilse zo ook gelukkig is, want om in een huwelijk te blijven dat niet goed gaat, dat is ook triest. Over huwelijk gesproken, ik ga naar de stad om iets van kleding te kopen voor het huwelijk van mijn zoon. Ik weet nog niet wat ik ga halen, in ieder geval samen met mijn dochter en kleindochter, dus ik heb publiek ;)

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat een bijzondere ontmoeting zo laat op de avond
Een heel mooi plaatje heb je gemaakt voor je kinderen
Hopelijk heeft Ilse weer wat geluk gevonden
En vind ze mettertijd iemand om dat mee te delen
Wij gaan zo boodschappen doen
Kinderen komen vanmiddag
Fijne zaterdag
Liefs Jannie

thatfullmoonguy zei

Jammer dat haar dat niet gegund was, Florence. Maar hopen dat ze weer eens tegen iemand aan loopt...

Zit je nog in Frankrijk? Je komt gewoon niet terug , je hebt genoeg van Nederland hè? Hm... maar dan wordt het hier volgens mij wel wat saaier, dus misschien wil je het nog eens overwegen? :)

Dankjewel voor je reaktie nog! Neuh... ik denk niet dat je die kent of hoeft te kennen. Het gaat toch uiteindelijk om het gevoel dat jij krijgt bij het gedicht. Het was wel een bijzondere man vond ik. Hij is veel te jong overleden, en hij was altijd nogal negatief, maar toen hij ongeneeslijk ziek werd ging hij toch van het leven houden. Het was wel een beetje een voorbeeld voor me.

Nou, nu maar hopen dat er snel weer wat inspiratie komt hè!
Liefs, Clemens.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Druiven plukken?
Niet uit eigen tuin denk ik
Of toch wel?
Heel veel plezier in ieder geval
Hier is het heerlijk nazomer weer
Fijne zondag
Liefs Jannie

thatfullmoonguy zei

Vijf weken! Nondeju!

jannie zei

O wat leuk Floor!
Have fun

Tine de Jong zei

Zulke onverwachte ontmoetingen onderweg kunnen mij ook blij maken.
Wens je mooie nazomerdagen toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Alweer een week voorbij
De tijd vliegt
Geen foto's van gisteren?
Fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne maandag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat een leuk uitje weer voor jullie
Een populaire plek voor Nederlanders daar?
Heel veel plezier vandaag
Fijne dinsdag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Vandaag weer werken
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Fijne woensdag
Liefs Jannie

Haba zei

Inmiddels alweer woensdag, dus zo richting Laura. Ik wens je een fijne dag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Het mooie weer is voorbij
Al heel veel regen is er hier gevallen
Vandaag werken en dan weer weekend
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg