woensdag 16 september 2020

Vakantie


 Ach mag niet klagen we zijn ff tussen normale leven 🤔 uit.

Maar toch we hadden nooit verwacht hoe mondkapje op in supermarkt en markt toch belemmerd gevoel geeft.

Je rent de winkel door je  echt rustig lopen doen we niet. We zijn even verleden week vrijdag kleine markt  Parisot geweest.

Jaap had vanmiddag over hoe eigenlijk hem tegenviel dat mondkapje gedoe. Hopelijk krijgen we dat probleem niet in Nederland ik moet niet aandenken op mijn werk zeg.


Vandaag weer naar ons vrienden Henk en Marijke (van de kroketten 🤭)

Heb wortel walnoot tulband gemaakt 




4 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, ja ik kan me voorstellen dat zo'n kapje op een warme dag benauwd wordt. Ik hoop ook dat het hier niet nodig zal worden. Ik ben gister niet bij Laura geweest, ik werd 's ochtends gebeld dat ze ziek was en dat haar vader thuis werkte , dus ik hoefde niet te komen. Vandaag ook geen Aiva omdat mijn zoon en schoondochter nog vakantie hebben. Nu kan ik vanmiddag gewoon naar de verjaardag van een goede kennis toe, dat had ik anders morgen gedaan, maar ja dan is ze natuurlijk niet echt meer jarig.
Ik wens je een fijne dag daar in jullie huis in Frankrijk, geniet ervan.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Hier is het gelukkig niet meer zo warm
Wel lopen de besmettingen hier op
Hopelijk komt er hier geen mondkapje
Want ook ik heb ondervonden in Duitsland dat het geen pretje is
Geniet van je tijd daar in Frankrijk
Fijne donderdag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat ziet er dat weer heerlijk uit
Toen ik wakker werd dacht ik even dat het zaterdag was
Heerlijk die vrije vrijdag
Heel veel plezier bij je vrienden
Fijne vrijdag en blijf gezond
Hoe gaat het met je arm?
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, dat ziet er weer smakelijk uit. Het is te ver om even heen en weer te rijden natuurlijk, dus ik neem maar een biscuitje bij de koffie straks ;)
Een fijne vrijdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg