zaterdag 3 oktober 2020

De wind en update

Heerlijke avond gehad met de buurtjes
De soep salade rosbief en hutspot was heerlijk. Daarna uiteraard plateau formage en door BB gemaakte walnoten taart heb recept gekregen. Zij mijn recept van walnoten pesto.

Ben al beddengoed aan wassen.
We denken eerder naar huis gaan.

Ach de heer  Jan des Bouvrie overleden. Ben eens naar Naarden geweest pracht bedrijf 
En altijd graag zijn programma's gekeken 

 Daar heb je wat aan samen met Jaap ff geraapt

Hier opbrengst van half uurtje



5 opmerkingen:

Haba zei

Zo Flo, dat is een bak vol walnoten zeg. Ga je ze zo eten of maak je notencake, notentaart en notenbrood. Je hebt voorlopig genoeg noten om er een jaar lang van te genieten. Vroeger in mijn kindertijd lag in het najaar de zolder van mijn ouders vol allerlei soorten appels en ook walnoten.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Dat zijn er heel veel
Maar daar weet jij wel raad mee denk ik
Ik zag op tv dat het noodweer in Zuid Frankrijk was
Merken jullie daar nog wat van daar?
Wij gaan hier zo verder met onze slaapkamer
Fijne zondag
Liefs Jannie

jannie zei

Als alles klaar is zal ik wel wat fotootjes neerzetten
Kan nog wel een paar dagen duren hoor
We slapen wel al 2 nachten op het nieuwe bed
Heerlijk hoor

jannie zei

Goedemorgen Floor
Het is nog een grote puinhoop hier
Nog veel naar de stort gebracht worden
Moet eerst nog wat voor mijn schoonvader gedaan worden
We krijgen de dag wel weer vol hier
Fijne maandag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, een fijne begin van de nieuwe week gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg