maandag 5 oktober 2020

Na alle eten even aflopen

 





3 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Wat is het mooi daar
Is dit je laatste week daar?
Hier begint alles weer een beetje normaal te worden
Alle rommel is weg en dat geeft me al rust
Slaapkamer is nog niet helemaal klaar maar het eind is in zicht
Schoonvader is verhuisd
Wel moet er nog veel gebeuren in de zijn vorige woning
Vloerbedekking moet er nog uit enz.
Maar daar hebben ze tot 1 november de tijd voor
Ik ben al dagen niet echt lekker
Denk dat het stress is
De dochter van mijn zwager heeft Corona
Heeft milde klachten
Ligt wel veel op bed
Ben zo blij dat ik deze week niet hoef te werken
Fijne dinsdag en blijf gezond Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ja zo weer richting asiel, maar eerst even een blogrondje maken.
Nog fijne dagen in jullie Franse paradijsje.

jannie zei

Dan wens ik je een hele goede reis
Kan je thuis misschien nog even bijkomen
Volgende week pas weer werken?

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg