woensdag 4 november 2020

Mijn vrije woensdagmiddag

 Ja kan wel iets anders bedenken als je vrije middag heb.

Ruim een uur heeft Mark(de implantaloog) getracht de schroef uit mijn kaak tehalen. Wat gelukkig onder plaatselijke verdoving gaat. Maar toch boren in je kaak ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿคญ is niet fijn want wat een herrie in je hersenpan zeg. Nu gaat hij de 26 november weer trachten als hij de bestelling heeft. En neemt hij andere gereedschap mee uit Amsterdam . 

Dus fingers cross ๐Ÿคž๐Ÿ™


Nu bijkomen fijne avond๐Ÿ™‹

3 opmerkingen:

jannie zei

Jeetje Floor wat een gedoe
Ben je er nu voor niks geweest?
Kan je nog wel eten dan?
Sterkte en geniet van je avond
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Gelukkig heb je geen pijn en heb je lekker geslapen
Maar ik vind het wel lang wachten tot 26 nov hoor
Wij hebben gisteren weer gelopen
Ik hoop dat we het volhouden op deze manier
Vandaag weer werken en dan gelukkig weer weekend
Fijne donderdag
Liefs Jannie

Haba zei

Goede middag Flo, ik hoop dat het toch allemaal goed gaat komen en dat je niet teveel pijn hebt. Het zwembad is gesloten wegens de coronaregels dus ik heb niet gezwommen vandaag en dat kan de komende twee weken ook niet. Gelukkig is het droog en zonnig, zodat ik wel een stuk kan gaan wandelen.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg