zaterdag 12 december 2020

Zaterdag avond

 Was vroeg met boodschappen doen. Meteen om 9 uur naar gezellige tuincentrum,voor kattenbrokjes. Geen straf zo gezellig bij Intratuin.

Wat verandert met wat ik had gekocht en mijn haar geverfd,o ja en mijn haar geverfd. Dus druk geweest.

Kreeg ook nog enorm leuke kaart van mijn vriendin 

Hier wat foto's

De poes had ik verleden jaar van Monique gekregen toen we naar tuincentrum waren geweest was in november 2019


En hier foto van andere kerststukje met kaart


Zondag vroeg wakker dus lopen. Net niet droog gehouden.
Dus douchen 🤪.
Daarna eggs and bacon



6 opmerkingen:

jannie zei

Goedemorgen Floor
Jij bent ook al zo vroeg voor de zondagmorgen
Ziet er weer leuk en gezellig uit bij je
Wij hebben gisteren ook weer gelopen
Zijn al 2 dagen bezig om kerstkaartjes hier in het dorp rond te brengen
Moeten er nog één keer voor lopen
Best leuk om zo weer even een doel te hebben
En tegelijkertijd besparen we wat postzegels hahaaa..
De kerstboom staat hier al een aantal weken
Wel wil ik nog wat meer groen in huis halen
Fijne zondag Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Florence, het zonnetje schijnt hier naar binnen dus misschien ga ik straks ook weer eens een eindje wandelen. Nu koffie zetten ik lust wel een bakkie.
Fijne zondag gewenst.

Haba zei

Nu ik nog eens kijk, weet je zeker dat het een poes is, het lijkt me eerder een vosje. Tenminste dat grijze beeldje vooraan, of bedoel je een ander?

jannie zei

Goedemorgen Floor
Ja het wordt sowieso een hele vreemde Kerst Floor
Ben benieuwd wat we vanavond te horen krijgen
Fijne maandag
Liefs Jannie

jannie zei

Goedemorgen Floor
Drogisterijen blijven toch nog open of niet?
Ik sta eerlijk gezegd niet te springen om morgen te gaan werken
Vorige week hoorde ik dat er verschillende collega's besmet waren
Een collegaatje vertelde me dat zij enkele dagen daarvoor nog met 1 van hen op het telkantoor had gezeten,
Zij had dus thuis moeten blijven in quarantaine maar werkte gewoon
Toen ik daar een opmerking over maakte zei ze dat dit alleen moest als je klachten had.
Ze maakte er een grapje over en zei dat ze alles nog rook
Voel me niet echt meer veilig daar
Want wat speelt er nog meer waar ik niks van weet
Ze zijn allemaal jonger dan ik en nemen het niet zo nauw heb ik het gevoel
Het mondkapje doet ook niet veel volgens mij
Want de besmettingen gaan er niet door omlaag
Bizar allemaal Floor
Fijne dinsdag
Liefs Jannie



Haba zei

Goede morgen Flo, ja hoor ik ga zo weer richting asiel, hopelijk zijn er weer dieren geplaatst. Maar ik heb geen echte boom meer door poes Molly, naar deze kunstboom kijkt ze niet om. Ze loopt er een rondje omheen en vind het verder niet meer interessant. Vroeger had ik altijd echte bomen, maar sinds een paar jaar dus deze nepper.
Fijne dinsdag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg