maandag 11 maart 2019

Stormyweather

Ik moet toch even niet aan denken om daar op tezitten nu op weg naar England.
Ooit meegemaakt ik zou met Hoover gaan maar omdat windkracht boven 10 was ging die niet in 1987 in maart  een week na de Free Enterprise zonk en omdat de Hoover niet ging moest ik wel met een Ferry.
Vergeet je nooit meer maar oooooo wat is dat een nare overtocht geweest,gelukkig was ik niet zee Ziek zoals iedereen en veel van de manning
Fijne nieuwe week

O ja verjaardag achter de rug was niet veel bijzonder
We hebben met z'n 3 tjes heerlijk van de paella gegeten

NIets van over schande hahahah
Vreemd weinig kaarten ook gehad deze jaar of komt nog
Haba bedankt voor je kaart zat nog in de bus

Ik ben toch nog even in upie wezen lopen na rustig weekend ff in beweging


5 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, dat ziet er lekker uit die paella, geen wonder dat het allemaal schoon op was.
Fijne maandag gewenst.

thatfullmoonguy zei

O ja Florence, dan snap ik dat je geen kaarten verwacht van familie. Maar voor de rest is het altijd moeilijk om het op zondag uit te mikken.. Die kaarten komen eerder of veel later hè. Dinsdags pas. Ik hoop dat er nog iets komt voor je!

Die paella ziet er prachtig uit hoor, mmm het water loopt me alweer in de mond, haha.

Zo'n reis naar Engeland kan wel eens spannend zijn ja! Ik ken het! Al heb ik geen echte storm gehad; maar ik geloof niet dat ik echte zeebenen heb dus dan voel je het snel.

Mijn moeder had altijd een prachtig verhaal over een zeereis. Ze moest naar Noorwegen met een ouderwetse boot, dat was in de vijftiger jaren. Dus lang aan boord en het begon te stormen. En tegen etenstijd ging ze natuurlijk naar het restaurant, waar ze echt de enige was en ze begreep er niets van! Ze vroeg wat er aan de hand was en toen zeiden ze dat iedereen ziek was :) Ze waren verbaasd dat ze kwam opdagen in het restaurant, ik weet eigenlijk niet of ze nog iets te eten gekregen heeft. Maar, die had dus wel zeebenen!

hier gaat florence verder zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Haba zei

Goede morgen Flo, mijn kaart heb je in ieder geval op tijd gehad, dus je bent niet vergeten. En ja als je op zondag jarig bent loopt de bezorging natuurlijk vreemd.
Ik wens je een fijne dinsdag toe en wie weet komen er vandaag nog wat kaarten voor je.

thatfullmoonguy zei

Dat verhaal is veel beter dan dat van mij, haha. Je had opeens een hele verantwoording! Maar wel een mooi reisje :)
Ik dacht dat je tegen je familie had gezegd dat je er niet zoveel meer aan deed, dus daarom hoefde je natuurlijk ook niet veel kaarten te verwachten... toch?
Sterkte bij de oogarts; ook alweer spannend...

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg