zondag 17 maart 2019

Weer een start van nieuwe week

Vrijdag hoorde ik vreselijke rot nieuws
Mijn 2 collega's zijn sinds kort samen gaan wonen ze hebben leeftijd net in de 50 en hebben allebei geen leuke leventje gehad.
Beide gescheiden en lang geduurd eer ze weer vertrouwen kregen eindelijk wel gelukt en samen lekker oud worden.
Net paar maanden hebben ze eengezinshuis leuk gezellig met tuin.
Én vrijdag hoorde ze dat haar vriend kanker heeft in darmen en uitzaaiing naar de longen
Aankomende week nog meer onderzoekingen en vrijdag hoorde ze welke behandeling het gaat worden.
Voor hun deze kopje met klavertjes 4  en alle geluk van de wereld verdienen ze
Want eindelijk hebben ze het geluk en dan dit.
Vanmiddag kwamen ze even langs op werk en kwamen ze bakje bij me doen.
We hebben wat gepraat over alles en nog wat en gezegd ze altijd even langs kunnen komen bij ons
Jaap gaat ze dinsdag nog even helpen spullen van zijn oude flat naar gemeente werf brengen dan sleutels in leveren bij de woningbouw van hun beide oude flats
Dan kan deze onderwerp voor ze afsluiten.
Tja wat kan het soms zo oneerlijk zijn het leven??


2 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Ach jee, wat een ellende Florence. Zo snel na de goede berichten, opeens die tegenslag.. Dat komt hard aan. Bij hen natuurlijk, maar ook wel als je er zo'n beetje bij betrokken bent.
En ik snap helemaal dat dat gedicht je aansprak, zo is het precies, het gaat om vertrouwen. In jezelf, èn in een ander. Twee mensen die samen weer wat geluk vinden... wat toevallig dat ik dat net plaatste hè.
Ik hoop stiekem, dat ze het toch onder controle krijgen maar ik weet niet of dat kan, met die uitzaaiingen. Sterkte.

Dankjewel voor je reaktie! Je deed het helemaal goed,. reageren lukt en ik zag je naam ook al staan bij de volgers :) Ik hoop, dat je nu ook bericht krijgt als ik een nieuw gedicht plaats.
Hey en wat een oppepper als zo'n collega zich gunstig uitlaat over je tegenover een leidinggevende :) Lijkt me wel kicken haha; en je weet nooit waar het nog toe leidt!

Een goed begin van de week, morgen!

Haba zei

Goede morgen Flo, wat triest, net al alles goed lijkt te zijn zulke berichten te krijgen. Het lijkt soms of bepaalde mensen alle narigheid op hun bord krijgen en anderen al het geluk. Maar ja het leven is niet eerlijk en dat is ook niet beloofd.
Ik wens jou alle geluk van de wereld toe en voor vandaag een fijne maandag.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg