maandag 15 april 2019

15 april

Langzalzeleven langzalzeleven indegloria hiepedepiep
Ja vanmorgen gezongen voor 
En omdat hij bijna jarig was hebben we gisteren gebbgt uiteraard.
Gisteren ook nog even op de koemarkt geweest 
Daar was smaakmakers
Hier paar foto's

 Kippetjes van Roast

 Hier zie je Ilse de rug met 

haar staart in haar krulhaar




Ik zei ga ff lopen even dus

 
Gisteren bij Roast gegeten wouwwww wat lekker ik begonnen met Noorzee vis plateau van Hollandse garnaaltjes en paling en zalm Jaap Tiger sushi


Hoofdgerecht lekker biefstuk en ik Bavette patat en heerlijke geroosterd groeten  en daarna Jaap Moskou ijs  en ik Kokos ijs

Zo nu even rust tot zondag maar dan niet zo uitgebreid gewoon met zijn viertjes bbq hahaha

4 opmerkingen:

Haba zei

Hieperdepiep . . . . HOERAAAAAAAA
Hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst.

Tine de Jong zei

Hou zelf niet zo van feestjes maar van deze zijde kom ik je wel met mijn felicitatie verblijdde. Geniet van de mooie momenten op deze dag en dat je veel plezier ervan beleven mag.

Haba zei

Goede morgen Flo, je loopt een dag voor, op dinsdag is het geen Laura dag maar asieldag.
Morgenmiddag sta ik weer voor de school om Laura op te halen, maar vandaag niet.
Ik wens je een fijne dinsdag toe.

jannie zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jaap.
Een dag te laat maar niet minder gemeend
Fijne middag nog Floor
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg