zondag 7 april 2019

Mijn mannen in mijn leven

Ten eerste eens gezellige lente zomer achtergrond.
Morgen zou mijn pa jarig zijn geweest 101 zou hij dan zijn geworden.
Al hoewel oky zou hem best langer bij mij had gehad maar 102,nee dat kan niet.
Mijn pa is op 25 december 1985 overleden op de leeftijd van 67 veelste jong.
Ilse was net 5 jaar Bjorn 2 mijn broer had nog geen kinderen en kinderen was zijn leven.
Hij nam Ilse overal mee zo jong ze was half jaar ging ze mee met hem boodschappen doen ik bleef bij ma .
At haring met haar ze had amper tandjes hahahha

Ja groot verlies voor ons en zwaar daarna met ma die al dementerende was 

Jammer ze staan niet naast elkaar 

Dan is week erop maandag 15 april Jaap jarig en ik zeg al jaren mens mens of man man wat lijken ze op elkaar 
En heb ik gelijk of niet 
Nu na 15 april is 17 april ons zoon jarig hij word dan 36 jaar time fly''s 
Mijn vader heeft hij niet zolang gekend maar weet nog heel veel.
Zijn herinneringen zijn zo goed in dat soort dingen ook muziek van jazz tot opera weet hij wie er van hield en waar hij het heeft gehoord.
Hier foto van hem toen hij op single vakantie was in Amerika 
 
Fijne week.
Gisteren nog heerlijk buiten gezeten niet telang al heb ik goede sunblock Tuin helemaal klaar gemaakt de grote schaal met plant verplaats van tafel naar andere plek












Foto fiets van maandag 8 april
En hhier donderdag lopen  zalig hoofd leeghalen van woensdag was hard nodig geweest hahah
 

15 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Florence, ja dat is te jong om te sterven,maar daar wordt niet naar gevraagd. Mijn man was nog maar 66 toen hij stierf.
Ze zeggen dat meisjes een man nemen die op hun vader lijkt,in mijn geval klopt dat vaar geen meter, tenminste niet qua uiterlijk en ook niet qua karakter. Alleen waren zowel mijn vader als mijn man wel doorzetters die beiden een studie afmaakten terwijl ze overdag aan het werk waren.
Een fijne zondag gewenst

Haba zei

PS Nu had ik net mijn gras gemaaid en dan zou ik op jouw blog weer opnieuw kunnen beginnen ;)

Haba zei

Nou ik bedoel dat op je blog het gras ook gemaaid moet worden er staan zelfs paardenbloemen in :D

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat zomerkapsel staat je super leuk.
Alvast van harte gefeliciteerd met die 2 kanjers van je
Mijn mannetje was afgelopen dinsdag jarig
Verder een drukke werkweek gehad
Gisteren de loggia ingericht met planten, zeil en een loungebankje
Vandaag zwemt Thijn af voor zijn diploma B. Gaan we zo heen.
Verder deze week de dinsdag, woensdag en donderdag werken.
Vrijdag komt mijn zus de hele dag
Dus mijn week is weer aardig gevuld
Fijne zondag nog Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, de dag begint grijs, maar misschien komt de zon er straks dooren krijgen we weer net zo'n mooie dag als gisteren. Ik wens je in ieder geval een fijne maandag toe.

jannie zei

Goedemiddag Floor

Ja het was heerlijk weer gisteren.Ook heerlijk in de loggia bij ons.
Jammer dat we weg moesten. We hebben behoorlijk zitten puffen bij dat warme zwembad.Maar hij heeft zijn B diploma en opa en oma hadden een mooi kado voor hem waar hij super blij mee was. Vandaag zit hij weer in het ziekenhuis voor zijn infuus. Deze keer schijnt het goed aan te slaan. Laten we hopen dat het zo blijft.
Fijne maandag nog Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ga zo weer richting asiel, maar eerst even een blogrondje maken.
Ik wens je een fijne dinsdag toe.

thatfullmoonguy zei

Ha Florence, ik was er weer :) Wauw, heb jij al veel gedaan in de tuin? Ik wou dat mijn broer die dat voor mij regelt, ook zo enthousiast was. Hoewel dat is niet eerlijk want hij heeft er net een paar nieuwe planten ingezet. Als het goed is, twee paarse vlinderstruiken (die waren vorige week overal uitverkocht!!). Even afwachten of ze goed gaan groeien. Ik hoop het want het is precies wat ik nog miste!

Wel lachen dat je mannen echt op elkaar lijken. Maar ja ik kan het me ook wel een beetje voorstellen. En als het niet uiterlijk is, dan toch wel zoals bij Haba op een andere manier :)
Is toch ook niet zo heel gek. Ik weet niet of het bij alle mannen zo is, maar de vriendinnen die ik heb gehad waren net als mijn moeder, niet àl te lief, haha. Ik bedoel dus niet poeslief, konden wat van zich afslaan (zoals Molly, zeg maar).

O ja ik las nog dat je alweer een nieuwe collega moest inwerken? Is er zo'n verloop of krijgen jullie nu pas genoeg mensen? Afijn, sukses ermee!

Fijne woensdag!

Haba zei

Goede morgen Flo, vanmiddag weer naar school om mijn kleindochter op te halen, ik ben benieuwd of ze nog wat te vertellen heeft over haar afgelopen zaterdag , toen ze haar eerste zwemles heeft gekregen.
Een fijne woensdag gewenst vandaag.

Haba zei

Sorry Flo, ik zette mijn reactie voor jou bij Clemens op zijn blog.
Nog een fijne avond gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, straks weer gaan zwemmen lekker ontspannen in het water. Gister heeft mijn schoondochter mijn haar weer geknipt (handig een kapster in de familie) en ik heb op pizza getrakteerd, zodat ik daar ook ben blijven eten.
Vandaag na het zwemmen mijn boodschappen weer halen, dan kom ik toch in de stad dus dat gaat in één moeite door.
Een fijne vrijdag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Flo, vier je de verjaardagen dit weekend, of op de dag zelf? In ieder geval alvast gefeliciteerd met de feestvarkens en maak er een gezellige boel van.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Gisteren pannenkoeken wezen eten in Den Hout met de kinderen
Vrijdag was mijn zus de hele dag hier.
Was erg gezellig maar ben nu wel toe aan een dagje even niks
Fijne zondag Floor
Liefs Jannie

jannie zei

Lees net van je vinger. Hoe is het nu?

Haba zei

Goede middag Florence een fijne feestelijke zondag gewenst.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg