woensdag 17 april 2019

17 april

Zo en nu is Bjorn echt jarig 36 jaartjes jong geworden
 

6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, gefeliciteerd met de verjaardag van Björn, een fijne dag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Björn.
En sterkte vandaag op je werk.
Ik begin vandaag om 12 uur dus kon uitslapen
Fijne dag nog
Liefs Jannie

Tine de Jong zei

Goedemorgen daar. Geniet van de mooie momenten op deze dag. Mijn felicitaties erbij geschreven
en wens dat de dag voor Bjorn en voor anderen die op visite komen ook veel vreugde zal geven.

thatfullmoonguy zei

Zooowwww wat een festiviteiten! Gefeliciteerd met alle verjaardagen. En goed gedaan hoor, uit eten en zo. Ik lees alweer lekkere dingen, haha.
Zo, ik ben er weer, je hoeft niet meer te schreeuwen, haha :) Oeps sorry hoor dat je een beetje ongerust werd. Ik had van alles te doen, en daarnaast geen inspiratie voor gedichten... En de gezondheid zit ook wel in de weg soms. Dussss… Wat die dingen om te doen betreft, je wilt niet weten hoeveel moeite het kost om een muziekfilmpje te maken op mijn computer! En dan vertik ik het om op te geven :) Daar gaat echt héél veel tijd in zitten. Mja.

Wat een perikelen weer bij jou op je werk, lijkt me lastig hoor om zo iemand in te werken. Als ze geen overzicht heeft, en geen initiatief en niet handig is.... hm... ik zie het voor me. Maar, je weet het nooit, iemand een kans geven is goed hoor! Misschien leert ze het toch nog.

O ja, haha ik moest lachen om je laatste woorden bij mij: "Fijne maand". Jij ook!
Groetjes van hierzo.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ben zo weer gaan oppassen , nu op kleindochter twee, dat is simpel, een baby heeft nog niet veel in te brengen eb slaapt ook veel.
Ik wens je een fijne donderdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat was erg vermoeiend gisteren. Hopelijk gaat het vandaag wat beter.
Ik begin vandaag om half 8. Morgen ook nog en dan weekend.
Fijne donderdag
Liefs Jannie

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg