donderdag 9 mei 2019

Donderdag 9 mei 2019

En zo ineens ben je vrij
Nou vrij half 9 naar mondhygiste was zo klaar,want al heb ik zoveel problemen onderhoud is goed
Daarna hup naar fysio daar had iemand afgemeld die na mij was.
Dus heerlijk behandeling gehad.
Hup na de kapper nieuwe kleuren erin dus
En hier resultaat

Daarna was ik gaan lunchen met Jaap in Roast.
O ja moest ook nog boodschappen doen voor vanavond en morgen avond.
En nu lekker voetjes omhoog lekker even niksen.
Morgenochtend de wekelijkse boodschappen en werken, en zaterdag werken 

5 opmerkingen:

thatfullmoonguy zei

Ander haar, ander lettertype.. meet the new Florence! Afwisseling is iets moois hè, snap ik hoor. Al ben ik zelf iets saaier :) Bij jou past het meer dan bij mij.

Allereerst dank je voor je reakties, en zeker die op mijn gedicht. Is leuk! En ja haha, dat gedicht werd dus geschreven op die dag, lekker rustig binnen. Dat ligt me toch het beste. Al moet ook ik soms iets vieren... kom je niet onderuit.
Zo, dus je bent weer flink aan het werk; nog even volhouden dan hè tot de vakantie. Blijft het nu je ietsje minder werkt omdat je collega wat meer wou werken, ook hierna iets rustiger voor jou?

Ja, sneu voor Ajax, ik hield het ook wel in de gaten al ga ik niet de hele wedstrijd kijken. Ze zijn toch goed bezig dit seizoen en dat is voor het eerst sinds jaren, zo goed. Dan ga ook ik het weer leuk vinden!

Groetjes!

Haba zei

Goede morgen Flo, je ziet er weer fleurig uit leuk die kleurtjes in je haar. Straks ga ik weer zwemmen en daarna de boodschappen halen. Nu eerst een kopje koffie.
Ik wens je een fijne vrijdag toe.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Wat leuk je haar? Het maakt je jonger.
De kids komen waarschijnlijk niet.
Mijn zoon was deze week niet lekker
Denk dat ze wat rust willen dit weekend
Hij heeft sinds november vorig jaar een hele drukke baan
Vroeg weg en laat thuis
Ook Thijn was gisteren erg moe
Moest van school gehaald worden
Een nasleep van zijn infuus afgelopen maandag
Verder gaat het heel goed op het moment
De medicijnen die hij nu krijgt schijnen aan te slaan
In juni mogen ze een week naar Villa Pardoes
Dat hebben de artsen voor hun geregeld
Vandaag 6 nieuwe stoelen halen voor mijn eettafel
Fijn weekend Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo. Ik heb nooit aan moederdag gedaan, ja wel vroeger bij mijn moeder, maar voor mezelf niet. Ik vond het leuk als de kinderen een mooie tekening of een knutsel voor me hadden gemaakt, maar dat was ook alles. Ze hoeven voor mij geen cadeaus te kopen dat heb ik altijd tegen gehouden. Vaderdag en moederdag vind ik dagen die door de commercie gekaapt zijn. In de tijd dat de kinderen klein waren, werd op school wel wat gemaakt of getekend en dan werd er thee met een beschuitje op bed gebracht. Dat was dan ook gezellig, maar geen cadeaus die kreeg ik wel op mijn verjaardag.
Een fijne zaterdag gewenst, de zon schijnt dus dat is al een goed begin van het weekend.

Haba zei

Goede morgen Florence, dus vandaag moederdag, ik ben wel uitgenodigd door mijn dochter om wat leuks te gaan doen, ik weet alleen niet wat dat zal zijn, spannend :)
Ik wens je een fijne zondag/moederdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg