zaterdag 4 mei 2019

Greenbook plus foto van de krant



Gisteravond met overkant buuf naar filmhuis geweest
Naar de film Greenbook.
Waar gebeurt en goed neergezet vind ik wat ik altijd al vind hoe Amerika is .
Toen en nog steeds zo enorm distrimeerd naar de zwarte bevolking  
Een pianist waar soms gewoon toegang word geweigerd om in restaurant te eten maar wel piano mag spelen .
Hij in nette pak niet een pak mag kopen in dure zaak maar zijn chauffeur die gewoon in polo loopt maar blank wel 
Ongelooflijk goed neergezet pracht film hoe men toen en helaas nog zijn.

 









1 opmerking:

Tine de Jong zei

Goedemorgen Florence, lang geleden dat ik nog naar een bioscoop of elders ben geweest voor filmpje kijken. Meeste kijk ik op internet als ik eens en filmpje wilt zien. Fijn dat je genoten heeft. Ik wens je fijn weekend. Groetjes, Tine

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg