woensdag 1 mei 2019


Handtekeningenactie van ondernemingsraad Noppes: ’Directeur Willem moet blijven’


Handtekeningenactie van ondernemingsraad Noppes: ’Directeur Willem moet blijven’
\\\
Willem Staphorsius.
© Archieffoto Ronald Massaut
Zaandam
De Ondernemingsraad (OR) van kringloopwinkelketen Noppes start een handtekeningenactie om directeur/oprichter Willem Staphorsius


Nu zijn ze geweest om foto's voor de krant en ja hoor ik sta er dan ook op 
.En zet mijn handtekening  want er is geen betere baas directeur als onze Willem hij gaat voor alle personeel door vuur.
Zorgt door meer kringloop winkels te openen dat S.W of mensen nergens aan de bak kunnen te kunnen werken .
Waar bestuur mee bezig is ,is onmenselijk 
Wist neit wat ik hoorde allemaal 
vervolg komt 
Zaterdag morgen dus staat het in de Noord Hollandse dagblad

3 opmerkingen:

hier gaat florence verder zei

ik hoop iedereen kan reageren

jannie zei

Goedemorgen Floor

Waarom moet hij weg dan?
Hopelijk helpt het allemaal

Ik heb 3 lange dagen achter de rug
Vanmorgen moest ik eigenlijk om half 8 beginnen
Maar eergisteren belde mijn leidinggevende dat het 12 uur werd
Dus vanmorgen even wat rust
Krijg vanmiddag dan wel gelijk mijn beoordeling
Dat zal best heftig worden want zij is flink in gebreke gebleven
Ze weten het toch altijd naar hun eigen hand te zetten
Maar ik ga deze keer niet over me heen laten lopen
Kan nog spannend worden

Fijne donderdag nog Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goede morgen Flo, kijken of mijn reactie nu wel doorkomt. Gister op Aiva gepast en daar gezellig blijven eten. NU straks weer zwemmen en de boodschappen halen. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg