vrijdag 7 juni 2019

Alweer een nieuwe blog

Tine vroeg het recept van de kersen

Ingrediënten

variatietip:

Je kunt de clafoutis met verschillende soorten fruit maken, bijvoorbeeld met abrikozen, perziken uit blik of met verse frambozen of bramen.


  • Vandaag vrijdag niet veel gedaan heb weer tuinboontjes gekregen,
  •  
  • En heb wat foto's gemaakt van onze tuin aan de  overkant.
  • Luuk die ons tuinen beetje onderhoud als we weg zijn noemt deze tuin Het Park
    hihi🤭🤭

    Zo hebben jullie beetje idee van de tuin aan deoverkant
  •  

6 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Flo, misschien dat ik je recept eens gebruik wanneer ik jarig ben, het kan hopelijk niet mislukken. Meestal maak ik kwarktaart, omdat ik in de zomer jarig ben en dat lekker fris is.
Voor vandaag een fijne zaterdag gewenst.

Tine de Jong zei

Dank je wel lieve Florence voor het recept die ik zeker eens gaat maken. En ja tuinboontjes dat is ook altijd lekker. Wens je fijne dagen en tot horens maar weer. Groetjes Tine

Haba zei

Goede morgen Florence, een fijne Pinksterdag gewenst.

jannie zei

Goedemorgen Floor

Dat ziet er heerlijk uit.Ook je tuin lijkt me heerlijk vertoeven.
Gisteren was het hier herfst. Het ziet er nu een stuk beter uit
Fijne Pinksterdagen Floor
Liefs Jannie

Haba zei

Goedemorgen Flo hier scheen vroeg de zon in mijn slaapkamer, maar nu is er een laag hoge bewolking waar de zon flauwtjes doorheen schijnt. Gister was een zonnige dag, ik denk dat later op de dag de zon beter door zal komen.
Ik wens je een fijne pinkstermaandag toe.

Haba zei

Goede morgen Flo, ik ga weer naar de dieren toe en jij zit nog lekker in je Franse huis, wanneer komen jullie weer terug?

ik ben er qweer op een oude blog dus hier verder

 we gaan straks een feestje  bbq want Jaap en Bjorn vieren hun verjaardag Ben nu op mijn laptop hoo dezer op mijn mobiel krijg